Dålig start, bra slut

Idag har allt gått ganska segt. Inte blev man piggare av vädret heller, menmen, solen kan inte skina varenda dag... Hur som helst så slutade dagen väldigt bra :D

När jag kom hem från träningen för någon timme sedan så hade pappa en present till mig. Gissa vad det var: en ny mobil!!! I och för sig en likadan som jag redan har (hade), men ändå! Jag är superlycklig! Älskar den modellen jag har! En blå W595 (Walkman).
Vi får väl se vad som händer med den gamla, den går nog inte att laga, men det spelar ingen roll längre eftersom jag har en ny mobil nu :)

Nej, nu sitter jag och gäspar stup i minuten så jag känner att det är time for bed. God natt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0