Update

Hej allesammans!

Eftersom min blogg är nyuppstartad så uppdaterar jag inte så mycket för tillfället. Håller på med tusen olika saker samtidigt och dessutom funderar jag på hur min header ska se ut. Någon som har förslag på en snygg header?

Inte nog med det så har min mobil gått sönder oxå. En spricka inuti(!) skärmen. Hur lyckas man med det? Det blir väl till att lämna in den på lagning så får vi se hur det går. Men om den inte går att laga, så har jag ett års garanti på den. Det som är ännu mer skrämmande är att jag har haft den i ungefär 2 månader, fantastiskt va? Antingen är det väldigt dålig kvalitet eller så är det bara jag som är väldigt oförsiktig... Om jag ska vara ärlig så är (och var) jag väldigt rädd om min mobil och dålig kvalitet, nej, det tror jag inte. Flera av mina kompisar har precis likadana och de har haft sina mycket längre oxå. Så...? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. 

Puss o kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0