Älskade Titanic

För några timmar sedan fick jag ett väldigt sug efter att se en film, så jag satte på Titanic - en av mina favoritfilmer - och jag måste säga att det är den sorgligaste, mest romantiska, lyckliga och fantastiska film jag någon sett! Så känsloladdadatt! Att passionen är så stark mellan två människor och lyckan när de får vara tillsammans. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, jag gråter varje gång. Den filmen väcker känslor inom mig som jag inte visste att jag hade. Är det bara jag som blir så berörd? Finns det några andra filmer ni blir berörda av?



 


Kommentarer
Postat av: Maja

Håller med! Titanic är nog den enda film som får mig att gråta.

Fin blogg btw!



Ha en fortsatt bra dag! :D

2010-08-10 @ 11:36:43
Postat av: jennifer

filmen skicka vidare är helt otrolig!

2010-08-12 @ 00:23:59
URL: http://girlzilla.blogg.se/
Postat av: Lydia

sv: Nej, en ovanligt turlig fredag den 13:e... Du har också en fin blogg!

äälskar titanic!

2010-08-13 @ 23:42:53
URL: http://therealiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0