Vilken dag! (Tävlingen avslutad!)

Nu är tävlingen avslutad och jag kommer att försöka ge besked om vinnaren så fort som möjligt, antingen ikväll eller imorgon förmiddag.
Jag sitter nämligen i bilen på väg hem från landet och jag är helt slut! Jag gick upp klockan sju imorse för jag, min familj och mina kusiner skulle till Leksands sommarland. Så det har varit full fart hela dagen med massor av bad, sol och andra aktiviteter som go cart, motorcross och bungy jump! Haha, det är lika barnsligt roligt nu som första gången för några år sedan som jag var där. Jag tyckte nog bäst om go cart av alla motorsporter. Det gick rätt bra för mig tycker jag, men min näst yngsta syster körde som en dåre. Hon tryckte på gasen i svängarna, körde in i väggen ett antal gånger, rev alla bildäck och prejade motsåndarna, kort sagt: rena fartdåren! Det gick ju väldigt fort när hon höll sig på banan och inte körde fast vid de uppradade bildäcken längs kanten eller körde in i väggen. Men hon kommer då inte att få något körkort i första taget, haha ;)
Leksand påminner om Skara Sommarland men är lite mindre för er som inte vet. Vad har ni gjort idag? Har någon av er varit på Leksands sommarland?  

Kommentarer
Postat av: Lydia

hoppas du vinner :)

varse kul att du blev glad!

kram

2010-08-16 @ 09:34:38
URL: http://lydiasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0