Hösten närmar sig

Idag har det regnat i princip hela dagen, men det gjorde absolut ingenting. Jag har myst i soffan med en massa plugg och en kopp te med svag musik i bakgrunden. Väldigt mysigt att sitta vid fönstret och se hur det blåser och reganr ute, när man själv sitter inne och myser. Om man pluggar på det sättet, så låter det ju inte så hemskt, eller hur? Snarare tvärtom tycker jag.

Nu märker man att hösten börjar närma sig och imorgon är det skola igen. Tänkte lägga mig snart så att jag är pigg imorgon, jag har ju simträning på morgonen innan skolan så jag behöver verkligen min sömn. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är mysigt så länge man inte MÅSTE gå ut ;)

2010-08-30 @ 10:10:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: gud vad nice :D

önskar också jag hade allt det där hemma :P fast jag har motionscykel och hantlar ;) funkar väl det med.



tackar :D

2010-08-30 @ 15:54:09
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0